Efter två veckors överätande väger jag....


Outgrundliga är kroppens funktioner, något annat kan jag då inte säga. Eller möjligen att jag är uttorkad eller något annat skumt, för återigen väger jag in på oförtjänta siffror. Jag har ju varit helt utom kontroll när det gäller mat (och godis och fika etc) sedan jag började min semester.

Dagens vikt söndag 17 juli: 79.6 kg

Skillnad sedan förrförra veckan: +0.3 kg

Total minskning i vikt: -14.4 kg (från 94 kg påsken 2010)

BMI: 29.8

Total minskning i BMI: -5.4 (från BMI 35.2)

Kvar till 15:e augustimålvikten 75 kg: 4.6 kg

Men, jag tackar och tar det som en spark i baken mot augustimålet! Nu ska jag ut och gå med stavarna, det var ett tag sedan sist.
Postat av: Pernilla Be

Grymt orättvist, men jag är glad för din skull :)



Mvh, Pernilla be

2011-07-17, 20:15:50 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: Thess

Hej , mäter du inte dig?



kram=)

2011-07-19, 10:27:35 - URL: http://motmalvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: