En positiv överraskning

Ibland när jag inte har så mycket annat vettigt att göra, så shoppar jag på nätet. Ofta blir det att jag går in på Ellos, men dessa besök resulterar oftast i att jag drar mig till minnes tidigare erfarenheter av de flesta Ellosprodukter jag beställt, och jag loggar ut utan minsta hemklickning.

Härom kvällen kikade jag runt på Ellos igen och den här gången beställde jag flera artiklar. Jag tänkte att det blir väl som vanligt att jag bara skickar tillbaka rubbet. Idag hämtade jag paketet på ICA och döm om min förvåning när alla fyra plaggen var bra! Och inte bara bra, jag blev riktigt, riktigt nöjd!

 

Jeans som var riktigt snygga, en aning för långa men med skor eller stövlar med klack blir de toppen.



En gråmelerad pennkjol som inte var dödslång. Kanske inte det sexigaste plagget i världen, men jag jobbar nu i ett sammanhang då man ibland behöver se litet businesslike ut. Den blir perfekt med snygg skjorta/topp och snygga skor.


En Esprit-klänning som inte riktigt stämde överens i färgen med bilden (det var en hel del lilagrå stråk i mönstret), men den satt som en smäck och modellen "trollade bort" magvalkarna. Lär behöva något i dekolletaget om den ska användas i jobbet, men det är ju lätt ordnat.



Champion träningsbh. Denna modell har jag tidigare och vet att den håller tjejerna ordentligt på plats, oavsett vad man gör.

Så, ibland överraskar till och med en gammal stöt som Ellos!
Postat av: Minendie

Klänningen var jättesnygg! Det andra också, men klänningen föll mig lite extra i smaken :)

2011-07-27, 20:31:33 - URL: http://minendie.wordpress.com
Postat av: Hovika

Snygga grejer du hittat. Kul att du blev nöjd.

2011-07-27, 22:13:47 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com
Postat av: Pernilla Be

Jättesnygga kläder! Du befinner dig nog i rätt storlek just nu. Min svärmor kom häromdagen med tre tajts i st 42/44 som var för stora för henne och de passade mig perfekt. St 38/40 hade varit för små och st 40/42 finns inte. Hitta "rätt" storlek är därför nästan viktigare än rätt vikt :)



Mvh/Pernilla be

2011-07-28, 00:30:15 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: Helen Holmberg

Ser ut som du lyckats hitta bra byxor nu ;) Underbarkläning har faktiskt kikat på den x ggr på ellos, men som du säger man drar sig verkligen för att beställa. Kläder sitter så fruktansvärt olika från plagg till plagg. Inget fel på kjolen, supertrendigt med pennkjolar i bästa Mad Men andan!



Jag har kikat efter "mina" byxorna på lindex, men har inte sett dom än kanske lika bra det jag borde nog inte ha tjockisbyxor längre?! Nu när man kommer i riktiga så kanske man borde hitta ett par riktigt bekväma sådan istället, men har lite inbyggd spär mot att våga prova byxor för dom passar aldrig.. Smal midja, breda höfter och degmage - det går inte ihop ;) Måste erkänna, jag är lite nyfiken på vad det är du jobbar med.

2011-07-28, 02:00:27 - URL: http://helenholmberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: