Jag ska bara titta


Att baka och rensa ogräs är några av mina favorit-terapier i tillvaron. Sällan tänker man väl som bra som när man knådar en deg eller attackerar en rabatt med kvickrot och kirskål.

På morgonen, efter kaffe och frukost, tog jag och bakade mini-cupcakes. Min absoluta ambition är att bara titta på dem och med tanke på hur söta de är, så ska det väl inte vara något större problem.

Men.

För att säga som det är; pizzor och glass har självklart triggat mitt sockersug. Himla tur att jag köpte ett stort vitkålshuvud igår, Pernillas gräddstuvade vitkål har verkligen effekt på mig när det gäller suget.
Postat av: Pernilla Be

Huh, varför utsätter du dig för sådan frestelse? Ge bort dem till någon! Jag ska också köpa vitkål idag. Vi ska äta tacos, men jag ska hålla mig till köttfärs, grönsaker och vitkål.



Kram, pernilla be

2011-07-14, 15:42:01 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: Anna

Håller med, baka och rensa ogräs är bra terapi.

Kram

2011-07-14, 19:19:19 - URL: http://viktkampen2011.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: