Mmmmmm-massage....


Jag ska på herrgårdsövernattning med två av mina bästa vänner nästa vecka, härlig miljö, god mat och dryck och så har vi bokat in varsin behandling. Jag har valt 60 minuter massage. Jag är ganska grön när det gäller massage, jag undvek det helt och hållet tills för ett par år sedan, men så upptäckte jag vad jag gått miste om.  Jag är fortfarande inte helt bekväm vid tanken på att någon helt främmande ska knåda mig, men massörerna har hittills varit så professionella att jag aldrig känt mig obekväm. Nu ser jag fram mot 60 minuter av total njutning och avslappning... Härligt.
Postat av: Hovika

Vilken härlig belöning. Jag hoppas att både massagen o vistelsen i stort blir till din belåtenhet. Massage tycker jag är riktig lyx, hade jag haft större ekonomiskt utrymme hade jag unnar mig det oftare för jag tycker det är så avslappnande, men jag håller med dig lite nervöst när man ska till en ny.



Tack för stöd i min blogg. Ha en bra morgondag.

2011-07-04, 22:15:38 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com
Postat av: Anna

Härligt med en liten tripp med vänner , hoppas du får det trevligt.

Avundas er som fixar med spa och massage och så. Jag klarar icke att någon främmande tar på mig. Så det blir mest obehag än avslappning för min del.

Ha det mysigt

2011-07-04, 22:32:31 - URL: http://viktkampen2011.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: