Mör efter en kväll på gymmet


Jag som inte varit på gymmet på tre månader tyckte det var lika bra att satsa fullt när jag väl tog mig dit. De två första passen var ju bara roliga; Boogie Woogie och Bollywood, danspass med andra ord. Det var varmt, svettigt och hög luftfuktighet kombinerat med tre månaders uppehåll, men med en superinstruktör och envishet som en åsna, så bangade jag inte för ett steg, hopp eller rumpvickning. Och Bollywood dans - vad kan vara roligare?

Efter dansandet blev det crosstrainer, instruktörsledd och det blev ännu mer svett och fukt.

Tack och lov har de ordentligt med kallvatten i duschrummet så jag kunde kyla av mig efteråt. Lätt stel i hela kroppen tog jag mig till bilen och kände mig nöjd med dagens insats. Ja, faktiskt dagens totala insats med stavgång i morse också.

Dagens träning:

Stavgång: 5.4 km, 55 min

Boogie Woogie: 30 min

Bollywood: 30 min

Crosstrainer: 30 min
Postat av: Pernilla Be

Du är superduktig! Träningsvärk idag?



mvh//pernilla be

2011-07-04, 10:53:34 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: