Müslifrukost



Medan bullarna står och kalljäser (i ett par timmar) så äter jag frukost på müslin jag gjorde igår och mild naturell, ekologisk yoghurt (med vaniljpulver i). Müslin är precis så god som jag minns men jag funderar på om den inte skulle må bra av att piffas upp med litet jordgubbar eller andra färska bär. Jag har torkade gojibär, tranbär och litet russin i, men för mycket att den sorten blir nog alldeles för sött.

För övrigt får jag se hur mitt innandöme hanterar alla fibrer och frön, ibland går det mindre bra...
Postat av: Pernilla Be

Det ser gott ut :) Själv åt jag rostad dubbelmacka med ost och skinka. Bröd en gång per dag tillåter jag mig själv numer. Osötat med hela frön i förstås :)



Kram, Pernilla be

2011-07-18, 23:17:00 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: Hovika

Hur går det med mûslin. Upplever du att den triggar ditt sug?

2011-07-23, 18:58:10 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: