Så fick jag förklaring på det!

Gårdagens godisfrossande (som ärligt talat bestod i en hel del mer än det som syns högst upp i påsen) beror mest sannolikt på att det är så dags i månaden!

-Att jag aldrig kopplar detta till det akuta sug som verkar sätta in varenda gång!

Kanske försvinner inte suget och hur jag hanterar det om jag kunde koppla det till mens, men på något vis är det skönt att få en (hormonell) förklaring, utan att behöva känna sig mindre karaktärsfast varenda gång.

Något sug känner jag då inte av nu längre och det känns bra.
Postat av: Hovika

Ja visst är det konstigt att man aldrig lär sig. Blir lite som en aha-upplevelse varje gång man kommer på det i efterhand. Skönt att suget avtagit nu.

2011-07-27, 22:10:08 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: