Semestertränandet är inlett

Jag avstod med lätthet (nåja, ett litet sneglande blev det) från detta igår kväll.
Jag tror det var den gräddstuvad vitkålens förtjänst.


Efter morgonkaffet gav vi oss ut på 5-km rundan, jag med stavarna i högsta hugg. Enligt väderleksrapporten ska det nu bli regn fredag-lördag, så det kändes som ett bra beslut att komma iväg medan solen skiner. Inte en kotte var ute bortsett från en ung katt och den unga katten såg litet bortkommen ut så jag var tvungen att stanna och "prata" med den. Jag hoppas nu att den hittar hem, det finns hus en bit ifrån platsen vi såg den på även om inte helt nära.

Nu är det frukost på naturell yoghurt, litet smulor från All Bran-paketets botten och några matskedar blåbär & hallon från frysen-mums!

Morgonens insats:

Stavgång: 5.4 km

Tid (inklusive kattprat): 55 min 49 sek

Kcal: 304

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: