Slappar på altanen

Med senaste numret av Lantliv sitter jag på altanen. Men för att säga som det är så sitter jag och halvsover istället för att läsa...middagen bestående av grillad kycklingfile, marinerad zucchini (suveränt god) och gräddstuvad vitkål (jag är besatt!) är avklarad. Jag drack ett glad bubbelvin på eftermiddagen och funderar nu på om jag ska ta mig ett till eller bara låta bli. Maken serverade mig precis några bitar färsk ananas, så vi får se hur det blir med bubblorna.
Postat av: Anna

Gott det låter med gräddstuvad vitkål. Jag älskar kåli alla dess former. Får testa det igen, gräddstuvat ;)

Och ananas mmmmm färsk ananas äter vi ofta här hemma, även meloner i olika smaker.



Låter annars som du har/haft en bra dag =)

Kram

2011-07-02, 22:52:31 - URL: http://viktkampen2011.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: