Som man bäddar får man ligga


Eller en annan klyscha; synden straffar sig själv...

Gårdagens övningar, det vill säga matintag, var inget annat än dåligt. På kvällskvisten tänkte jag till och konstaterade att med tanke på allt bråte jag stoppat i mig under dagen, så kunde jag lika gärna fortsätta. Tanken var väl att jag skulle bli så äcklad att det skulle bli slut på skräpätandet.

Jo, jag tackar.

Redan i soffan framför Tyst vittne började jag få mina aningar.

Väl i säng var det ett faktum.

Gallblåsan var inte imponerad.

Så gick det ett antal timmar med bökande och stökande innan smärtorna väl gav med sig.

-Om jag lärde mig något?

Skriv upp det! Nu är det slutsvullat!
Postat av: Birgitta

Usch, gallstensanfall är hemska! Hoppas du har medicin som kan få musklerna att slappna av!

2011-07-16, 12:22:26 - URL: http://gitsan.bloggsida.se/
Postat av: Pernilla Be

Ja, det kan vara smärtsamt att svulla :(



Mvh, Pernilla be

2011-07-17, 20:20:50 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: