Det är inte klokt

Jag kan just nu inte motstå att ställa mig på vågen varje morgon och fnissar gott för mig själv när jag gör det.

-Varför?

Jo, vikten pendlar upp och ner med så mycket som 1.5 kg från den ena dagen till den andra.

Så mycket vikt behöver man lägga på vågens siffror ibland.
Postat av: Pernilla Be

Jag väger mig också morgon och kväll, och det diffar verkligen jätemycket. Jag gör det ändå som ett "kvitto" på hur jag skötte gårdagen, plus att jag är livrädd att släppa taget. Om jag slutar väga mig så släpper jag omedvetet taget om vikten, och då visar den ofelbart flera kg plus nästa gång.



mvh//pernilla be

2011-06-08, 08:38:24 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: Anna

Hmm gör samma sak jag, vågen varje morgon. Har aldrig vägt mig innan till att väga mig varje vecka till att väga mig varje dag(fast det skyller jag min älskade make på, han tyckte det för jag skulle bli peppad. För att han blev det)

Men det kan vara stor skillnad dag från dag. Plus och minus. Jag har kommit på en sak, slarvar jag med mitt intag av vätska/vatten så blir dte alltid ett plus dagen efter :)

Kram

2011-06-08, 08:40:30 - URL: http://viktkampen2011.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: