Det fungerade


Daglig matrapport i bloggen fungerade dag 1 helt klart eftersom det fick mig att inte agera på suget som lurade litet lätt igår kväll. Dagens ätande lär det bli litet annorlunda med eftersom jag ska på East i kväll och äta tempura rolls. Jag tror inte det är mycket mening med att analysera hur deras kolhydratinnehåll ser ut, istället får jag se till att äta vettigt före och efter.

Ny vecka, nya utmaningar.
Postat av: Anna

Ohhh sugen jag blev på suchi (stavning?) när jag fick se din bild. Slurp!!

Tack du, jag kände mig sååå fin i lördags med klänningen(OCH att jag fick på mig den) Jag nöjd att magen försvunnit massor. Har haft en härlig gravidmage nu den borta.

Så nu kämpar jag vidare. Man ser allafall skillnad på denna med röd klänning mot när jag började i november (som den andra bilden visar på min blogg.

Kram

2011-06-13, 08:30:22 - URL: http://viktkampen2011.blogspot.com/
Postat av: Pernilla Be

Undvik riset om du kan, det är doppat i socker :)



mvh//pernilla be

2011-06-13, 10:15:56 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: