Det här blev en rätt bra dag allt!


Morgonrunda, kort, men den blev av.

Frukost: 2 dl naturell yoghurt, 1.5 dl All Bran, 2 tsk hackade hasselnötter

Mellis: 1 Babybelost, en näve cashewnötter, 2 koppar kaffe

Lunch: makrill i tomatsås, 2 ägg, 1 avocado, 2 msk hollandaisesås

Mellis: 1.5-2 dl keso, jordgubbar

Middag: 3 msk tacoköttfärs, 3 msk salsa, 3 msk rivost, ett antal skivor starka jalapenos.

Svårt att avgöra total nyttighetsgrad men faktum är att jag avstod pizza till middag trots att vi inte var hemma förrän 20.45. Att avstå pizza-det är stort för mig det! Om vi varit hemma tidigare hade jag kanske kunnat övertyga mig själv om att ge mig ut på en runda, men jag är mest redo att gå och lägga mig nu. Jag är trött.
Postat av: Hovika

Bra gjort. Sov gott o lycka till med morgondagen.

2011-06-28, 22:12:58 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com
Postat av: Anna

Du har varit jätteduktig ju =)

Hejja dig. Och jag tycker det stort med att avstå pizza när man sent kommer hem. Det något vi brukar ta till med.

2011-06-28, 22:46:01 - URL: http://viktkampen2011.blogspot.com/
Postat av: Pernilla Be

En jättebra matdag! Kan du förlänga rundan lite, typ 10 min, eller blir det för tidigt då? Huvudsaken är ju faktiskt att den blir av. När klockan ringer har jag själv noll disciplin, jag är piggare på kvällen, tidig kväll.



mvh//pernilla

2011-06-28, 22:49:20 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: