Detta har jag ätit idag

Frukost: 2 dl mild, naturell yoghurt, 1.5 dl All Bran, solrosfrön, hackad mandel och 1 kopp kaffe med mellanmjölk

Mellis: 2 koppar kaffe med mellanmjölk och en liten näve cashewnötter

Lunch: 2 ägg, en avocado, 1 stor tomat, 1 Babybel

Mellis: 1 dl Kesella lätt, 2 msk mild yoghurt, 6-7 jordgubbar, 1 tsk hackade hasselnötter

Middag: 1 portionsbit ungsbakad lax, 1 liten potatis och så Pernillas gräddstuvade vitkål-mums!

Efter det vet jag inte riktigt vad det var som hände, men 21.45 väcktes jag i TV-soffan av ett sms... Bara att gå och lägga sig på riktigt då.
Postat av: Minendie

Du har verkligen tagit ett krafttag, både med motion och mat. Det verkar som att du är tillbaka på viktminskarbanan.



Bollywood låter jättekul, det skulle jag vilja prova.

2011-06-29, 22:35:47 - URL: http://minendie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: