Jag kom, jag åt, jag somnade


Midsommarafton och utmaningsplaneringen jag tänkt ut blev nu inte riktigt som tänkt.

-Surprise?

Inte direkt.

Det som föll utanför planeringen var kaka. Inte vilken kaka som helst heller utan kladdkaka. Två bitar.

Å andra sidan så drack jag bara ett glas rosévin och det kanske inte uppväger kladdkakan, men är ett plus. Jag hade avsatt 2-3 glas vin i min mentala planering.

Morgonens smygvägning visade -0.6 kg från förra söndagen. Jag har inte gjort mig förtjänt av något minus men jag tackar och tar emot och ser det som en sporre.
Postat av: karin-mot60kg

Nu tycker jag att du låter väldigt hård mot dig själv, två bitar kladdkaka är inte så farligt. Det var ju midsommarafton! Kom ihåg, det är inte de kladdkakebitar som vi äter på midsommar som ger oss extrakilon - det är alla andra kladdkakebitar som äter resten av året. Lycka till på morgondagens vägning!

kram

2011-06-25, 21:25:17 - URL: http://mot60kg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: