Mat söndag 12 juni- so far, so good

Klockan är 20.15 och jag har klarat av dagens mat utan minsta problem hittills. Under morgonen gick jag milrundan med stavarna (10 km, 1 tim 43 min, 567 kcal). Helt klart är det från och med nu till sängdags som blir dagens utmaning. Kanske klarar jag det tack vare "matrapporteringen"? Ett bra "något" finns det nog utrymme för och kanske behöver läggas till? Ägg, Keso, Finncrisp? Inte glass....

Frukost: Kaffe med mellanmjölk, havregrynsgröt med 7-8 skivade jordgubbar och ca 1.5 dl mellanmjölk.

Lunch: 1 skiva Pågens God form (1 skiva väger ca 42 g och ger ca 110 kcal) med tonfisksallad (tonfisk, majonäs, blekselleri) och 1 ägg. Vatten till.

Fika: En latte blott och bart.

Middag: 2 salsiccia-korvar, cole slaw och tomat & mozzarellasallad med vinaigrette.
Postat av: Minendie

Bra dag, både motion och maten.



Idag var det mensvärk som spökade, så inget långvarigt som tur är. Jag jobbar på ett statligt monopol som säljer drycker. Vill inte skriva ut det i bloggen eftersom det bara finns ett bolag i vår stad och då blir man så offentlig. Jag jobbar som försäljare och intern handledare. Vad jobbar du med? Är också lite nyfiken men det är helt frivilligt att svara :)

2011-06-12, 22:35:54 - URL: http://minendie.wordpress.com
Postat av: Pernilla Be

Superbra! Jag har också gjort bra matval idag - och jag har sprungit :)



mvh//pernilla be

2011-06-12, 22:54:14 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: