Matintag lördag 18 juni


Nu ska vi se om jag minns vad jag åt igår, en matdag som jag nog helst vill låtsas om inte hände.

Frukost: 3 koppar kaffe med mjölk, scrambled eggs och bacon, en fullkornsfralla med solrosfrön och lätta och ost.

Lunch: räkmacka på tunt, vitt bröd med rejält med färska räkor, grönsaker, majonäs, citron, dill

Fika: 1 latte och Budapestbakelse

Kväll: 4 lakrits/hallonkolor

Middag (efter kl 21...): pizza med grönsaker

Och sedan en lång bilresa hem mitt i natten...

-Finns det något att säga?

Ja och det är att jag hanterar inte att vara på resande fot särskilt väl. Att det låter sig göras ganska lätt fick jag helt klart för mig efter den suveräna kommentaren från JennyS på mitt förra inlägg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: