Matintag tisdag 14 juni


Dagen är inte slut än och jag vet inte hur den kommer att sluta, men hittills har jag ätit följande:

Frukost (hos kompisen): 1 kopp kaffe och en dubbelskiva bröd med bregott och ost

Mellis: 1 dl keso och 7 små jordgubbar

Lunch (sent): 1 burk makrill i tomatsås, 1 ägg, 1 tomat och ca 1 dl cole slaw

Middag (mindre väl planerat)
: 1.5-2 dl färsk tagliatelle med 3 tsk pesto.


Som sagt, middagen var allt annat än optimal (frukosten också för all del) och vi får se hur jag hanterar resten av kvällen. Det blir ju inte bättre av att någon i huset inte direkt är en solstråle ikväll...

Tillägg: Jag glömde att skriva in att jag gick från Karolinska till centralen, jag tänkte inte på att starta RunKeeper men kanske är det 4 km?
Postat av: Katarina

Tack! Det går så mkt lättare om jag måste skriva upp & "redovisa" det!: ) Det tar inte många minuter att gå igenom övningarna, men känns så mkt bättre efteråt. Svårast är att få tid till powerwalken :)



Pepp fr mig!

2011-06-14, 19:06:32 - URL: http://viktresamedpropoints.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hej! Tyvärr kommer socker som nr 2 på innehållsförteckningen, men vet inte om det är myslin eller själva filen som är boven där... Men för mig som ogillar fil var det iaf riktigt gott, stark vaniljsmak! :)

2011-06-14, 20:14:03 - URL: http://soenvyme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: