Matintag torsdag 16 juni

Då får vi väl se om jag minns allt och förmår vara helt ärlig.

Frukost: 1 kopp kaffe med mellanmjölk, 2 dl ekologisk yoghurt med 1.5 dl All Bran (so far, so good).

Mellanmål/tidig lunch (och det var nog detta som satte problemen i rullning): ca 1.5 dl potatissallad, 1.5 dl grillad kyckling, ca 4x4 cm stor chokladkaka med glasyr, 1 latte

Eftermiddag: 10 Ahlgrens bilar, 5 hallon/lakritskolor, 1 glas rosévin

Middag: wok på scampi med jasminris, vatten

Kväll (håhåjajaaa..): 3-4 bitar på ca 3x2 cm chokladkaka med glasyr och Loka.

Det där sista kakätandet... Jag-tar-bara-en-snutt-och-inget-mer.... Någon som känner igen det?
Postat av: Pernilla Be

Det är det som är bra med matdagbok, man kan ringa in problemet. Potatissallad och chokladkaka till lunch tar du nog inte igen ;)



mvh//pernilla be

2011-06-17, 12:54:09 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com/
Postat av: Birgitta

Nehej, känner inte igen mig alls, för jag kan inte bara ta lite när jag väl börjat.... bättre att låta bli helt!

2011-06-17, 18:54:50 - URL: http://gitsan.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: