Morgonstunden och så vidare


Jag börjar misstänka att det jag inte får gjort på morgonen på lediga dagar, det blir heller inte gjort. Den lediga dagen utan måsten, den finns där med all tid att använda sig av och då är det mer än lätt hänt att inte mycket händer.

Därför har jag nu klarat av milrundan med stavarna direkt efter att jag steg upp och gissa om det känns skönt!?! Det var underbart väder, göken ko-kooade och knappt en kotte var ute på grusvägarna. Inte så att det spelar någon roll om det är någon annan ute på vägarna men det ger en liten känsla av ny och oanvänd dag.

Så nu är träningen gjord och hela dagen finns kvar! Perfekt.

Dagens runda:

Stavgång: 10 km

Tid: 1 tim 44 min

Kcal: 550
Postat av: Anna

Duktigt. Är som dig. Det man inte får gjort på morgonen blir inte av sen.

2011-06-04, 14:09:36 - URL: http://Viktkampen.blogspot.com
Postat av: Gitsan

Så härligt! Du har alltså "bara" naturens musik i öronen? Jag har vilodag från motionen i morgon, men på måndag är det dags och då blir det förhoppningsvis tidigt.

2011-06-04, 14:21:47 - URL: http://gitsan.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: