Ogräs, dammråttor och stavarna


Det blev många timmar och många skottkärrelass i trädgården idag.  Och det blev en hel del knepiga arbetsställningar och positioner också för att komma åt överallt vilket både vänster lår och höger knä känner av (fråga mig inte vad jag gjort, eller rättare sagt hur). Före en ogod och onyttig middag (köpepyttipanna...), drog jag dammsugaren runt nedervåningen och tack vare middagens onyttighetsgrad blev det stavarna runt 5 km-rundan.

Jag har gjort idag det jag föresatte mig att göra.

Dagens:

Trädgårdsarbete: ca 3-4 tim

Stavar: 5 km

Tid: 58 min (jag stannade och knäppte litet bilder och spanade efter kantareller som lär ha börjat dyka upp)

Kcal: 297
Postat av: SusanLotus

Låter som rena träningspasset! :)

Tror jag glömde komma in här och önska Dig

en trevlig midsommar...

Hursomhelst så hoppas jag att du njuter av sol och sommar nu lika mycket som jag gör.

Idag har vi haft toppenväder!

Kram och Pepp

2011-06-26, 21:35:12 - URL: http://www.lotusblommansblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: