Vaniljpulvret har testats




Igår köpte jag vaniljpulver som bland andra Pernilla skrivit om. Jag blandade i en knivsudd i mitt keso och med tanke på att jag inte är en kesofantast ut i fingerspetsarna, så måste jag säga att det smakade riktigt bra! Självklart gjorde jordgubbarna sitt, men ändå.

Kanske kommer pulvret hjälpa mig att lära mig äta naturell yoghurt, jag kan inte fördra den syrliga smaken i den typen av mjölkprodukter. Men, de säger att det är en vana, som allt annat...
Postat av: Anna

Oh det ska jag testa som är vansinnigt galen i vanilj =)

2011-06-13, 11:08:46 - URL: http://viktkampen2011.blogspot.com/
Postat av: karin-mot60kg

Det är ju toppenbra att du kan smaksätta utan att tillsätta socker. Men samtidigt tror jag inte att det är bra att vänja sig vid den söta vaniljsmaken.

2011-06-13, 12:40:55 - URL: http://mot60kg.blogspot.com
Postat av: karin-mot60kg

Svar på din första kommentar:

Jo, jag pratade med en livscoach om min ätstörning. Jag tyckte mycket om henne, men hon hade ingen erfarenhet av ätstörningar så tyvärr kom vi inte så långt när det gällde det.

2011-06-13, 13:44:07 - URL: http://mot60kg.blogspot.com
Postat av: Fitter at fifty

Jag köpte nämnda pulver för ett ganska bra tag sedan. Tyckte tyvärr att det smakade syntetiskt. Nu när tog fram det igen så ser jag att det gick ut i december 2010. Typiskt, nu när jag hade tänkt ge det en andra chans.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: