En dålig ursäkt?



Jag skulle ju ut och springa i eftermiddag, men så upptäckte jag att dagens sol och höga temperatur fått vår bäck att svämma över så till den milda grad att den håller på att spola bort vår väg!

Kanske kan det kallas undanflykt men jag fick som litet annat att pyssla med.

Om man säger så.

Man får ta det onda med det goda, eller tvärtom.
Postat av: M

Hoppas vägen klarade sig. Kanske fick du lite friskluftsträning ändå med att rädda vägen. All utetid man kan få åt sig nu är som balsam för själen. Äntligen massa vårkänslor!

2011-03-22, 17:24:40 - URL: http://metasblogg.blogg.se/
Postat av: Tvåtusenelva

sv: hej! jag har funderar i samma banor, om jag äter för lite eller inte. Just nu känner jag att jag äter väldigt mycket om jag jämför med hur jag ätit innan. Men även fast jag bara äter 1500 kcal om dagen så känner jag att jag klarar mig bra på det, och jag blir mätt efter varje måltid! Kan du inte berätta hur ditt matintag kan se ut en dag??? kramis

2011-03-22, 19:36:23 - URL: http://tvatusenelva.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: