Jag har klarat veckans Vårutmaning

Vår katt som fyller åtta år idag


Veckans utmaning bestod i:

  • Fyra träningspass på minst 45 minuter/pass
  • Testa en ny frukt/grönsak
  • Tänka ut en härlig belöning till efter Vårutmaningens fem veckor

Jag klarade av två 45 minuters pass igår (löpband och styrketräning) och idag fick jag in en 60 minuters promenad och ett trippelpass på gymmet (30 minuter av vardera crosstrainer, mage/rygg och slutligen det som kallas Harmoni)

Jag testade sparrisbroccoli igår och konstaterade att den smakar...broccoli.

Jag har tänkt ut att dotter och jag åker till Trosa Stadshotell för en spadag i maj som belöning. Min belöning men hon får följa med.

Nu får vi se vad nästa vecka innehåller, härligt!
Postat av: Veronica - Mot toppform

Härligt, bra jobbat :)

2011-03-21, 08:12:30 - URL: http://motmintoppform.blogspot.com/
Postat av: linn

BRA JOBBAT!!

2011-03-21, 20:11:59 - URL: http://drivkraften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: