Just do it!


Tänk inte så mycket, bara gör! kommenterade Pernilla mitt föregående inlägg.

Jag tror hon har rätt.

Inspiration och motivation är färskvara som kommer och går och i svackorna får man bara klara sig på rutinen. Fast just nu är det si och så med rutinen. Eller så är det bara ursäkter.

Hur som. Två möten i Stockholm idag, få se hur dags jag är hemma. Men oavsett hemkomsttid så är det inte nödvändigt att äta bakelser...

Postat av: Helen Holmberg

"Det viktigaste är inte att aldrig falla, utan att kunna resa sig upp varje fall"



Peppkram & Tack för att du tycker jag ser yngre ut nu än förr! Alltid glädjande ;)

2011-03-29, 10:18:34 - URL: http://helenholmberg.se
Postat av: Pernilla Be

Ofta när jag är sugen på något gott så är det egentligen vila jag behöver. Det har jag märkt under helfarten då jag inte får äta. Vila är det enda jag kan belöna kroppen med - och de funkar minst lika bra för stunden, och mycket bättre i längden.



mvh//pernilla be

2011-03-29, 13:19:42 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: