Knack-knack!


-Vem där?

-Träningsvärken Allan!

Efter att ha beslutat mig för påhakning av Veronicas Vårutmaning så var jag ju tvungen att anstränga mig för att komma ikapp de andra för att inte bli helt osynkad. Fyra träningspass på 45 minuter. Efter en vecka utan någon som helst träning känns det nu ordentligt i rumpan och benen.

Idag klarade jag av två av fyra 45-minuterspass:

Löpband 45 minuter med intensiv intervallträning (löphastighet på 10-12 km/h med PW emellan)

Styrketräning 45 min med en del mjölksyraantydan

Ny frukt/grönsak:

Jag skulle också hitta en helt ny frukt eller grönsak att prova och det var nu inte lätt, men till slut hittade jag sparrisbroccoli, en helt ny bekantskap. Det ska bli kul att testa den i kväll.

Utmaningsbelöning:

Sen var det belöningen efter dessa fem veckor jag skulle tänka ut, men det ska jag fundera på litet mer.
Postat av: Helen Holmberg

Läppstiftet är lika underbart som naglarna, får ordna riktigt foto på naglarna kanske också. La bild på bloggen, tycker gott man kan få va blekfis och ha rött - filmstjäneglammigt i bästa 50tals stuk inbillar jag mig!



Bra med små söta prova på kitt, hittade mitt på Coop Forum. Helt kär, kommer bli vårens & sommarens favorit.



180 minuter träning på en dag? Du måste vara bra mör imorgon/idag när du vaknar till liv!! Så himla duktigt :) Du får berätta hur nya bekantskapen var, jag tycker grönsaksdisken är en ren djungel..

2011-03-20, 01:36:40 - URL: http://helenholmberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: