Sökes: Borttappat sting!


Det fanns en period då jag motiverades och drevs av drömmen att bestiga Matterhorn, en tuff men ändå genomförbar klättring för den som var i god form.

Just nu skulle jag gärna vilja ha något sådant som piskade på, att genomföra lopp som Vårruset ger inte riktigt den totala utmaning som jag skulle vilja ha.

Just nu behöver jag en spark i baken. Undrar om den sparken finns i slutet av den egna foten?
Postat av: Pernilla Be

Ut och spring med dig :-) Tänk inte så mycket - gör bara. Börja med Vårruset som en uppvärmning och sen kan du fortsätta med mil-lopp och halvmaror om du vill. Det finns ju lopp i varenda buske nästan. I år blir det Vårruset (5 km), Victorialoppet (9 km) plus ett lopp till i slutet av maj som vi på BLT arrangerar. Ska hitta något lämpligt mil-lopp i september också. Tjejvättern (10 mil) tänker jag träna för nästa år, och Göteborgsvarvet (21 km).



mvh//pernilla be

2011-03-28, 22:17:29 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: