Vad jag gillar att sova!


Ja, vem gillar inte att sova kan man fråga sig, men jag var länge av inställningen att mycket sömn var för tunnisar.

Precis, hur mycket koll hade jag då...?

Nu är kaffet urdrucket, dusch och gröt därefter och sedan iväg med Länstrafik och SJ.

Önska mig lycka till...
Postat av: Pernilla Be

"Mycket sömn är för tunnisar"? asg Ja, tunnisar ska vi ju bli i ordets rätta bemärkelse till slut.



För mig är det L Y X att sova länge och djupt, en lyx som inte går att köpa för pengar. Sen behöver man inte sova hela lördagen förstås, men sex-sju tim/natt behöver jag.



mvh//pernilla be

2011-03-09, 13:52:13 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com/
Postat av: Veronica - Mot toppform

Sova är såå skönt!

Men jag tror gammeln slagit till hos mig, känslan att krypa ner tidigt i sängen är skönare än en lång sovmorgon. Då känns det som jag sover bort för mycket av dagen.

2011-03-09, 14:34:51 - URL: http://motmintoppform.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: