Vårutmaningsrapport


Ja och så var det veckans vårutmaning som skulle bestå i att testa ny träningsform, ge exempel på 3-4 mellanmål och en rensning/städning.

Resultat hittills:

Någon ny träningsform har jag inte testat ännu. Det enda alternativ jag har kvar är att köra ett pass på en av pilatesbollarna vi har hemma och som jag bara brukar ilsket sparka på när jag dammsuger. Vi får se...

Exempel på mellanmål
blir kanske inte direkt något nytänkande, jag brukar ta till något av detta:

  • Ost. Några skurna stavar av den ost vi för tillfället har hemma eller en eller två Babybel-ostar.
  • Keso med frysta bär eller torkad frukt med litet hackad mandel eller hasselnötter.
  • Kokt ägg med kaviar.
  • Äpple, apelsin.
  • Mörkt rågbröd av surdegstyp med skivad tomat, hackad lök och ett par varv med pepparkvarnen.
  • Mörkt rågbröd av surdegstyp med skivad tomat och avocado.

Rensning/städning
: där fick vårt kylskåp sig en omgång igår och det kändes mycket bra!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: