Vilken dag!


Katterna tog då inte minsta hänsyn till att klockorna ställts om i natt utan de tyckte gott att jag kunde stiga upp för att utfodra dem redan vid 6-draget. 5-draget med andra ord... Ingen höjdare precis på en ledig söndag. Sedan dess har dagen varit oändligt lång! Hushållsgöromål, ärenden och sedan ett "pappersjobb" som legat över mig ett tag och som det nu är dags att komma till avslut på. Med andra ord har jag varit alldeles för distraherad för träning över huvudtaget. Eller, jag borde gett mig ut så hade jag kanske kunnat samla tankarna litet mer effektivt.

Just nu tycker jag att det ska bli skönt med måndag och en jobbresa till Uppsala över dagen.
Postat av: Nina

Min hund tog inte heller hänsyn till d :(

2011-03-27, 22:39:16 - URL: http://ninakauppila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: