Galet...

Varje månad betalar jag en rejäl slant i avgift till mitt gym. Gymmet som jag inte varit till på snart två månader!

Jag är inte gjord av pengar så varför gör jag så här och låter latmasken gnaga och ta över.

Näää...Jag saknar alla kul gruppass! Jag vill tillbaka dit och komma igång igen!
Postat av: Pernilla Be

Åh, det som är så kul :) Bestäm träff med någon där, då blir det av. Ibland på jobbet när jag har svårt att motivera mig att sätta igång med någon arbetsuppgift tänker jag att jag ska bara "titta lite på det" och vips är jag igång. Funkar kanske med träning också?



kram//pernilla be

2011-05-24, 22:11:28 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: anna

Hej!

Jag bakar inte vitt bröd. Eller jo lite för mina små barn får inte äta så grovt bröd.

Men det är surdegsbröd, fullkorn , fruktbröd. Och testar massa med dinkel (vilket jag rekommenderar) Och fröer osv osv. Nyttigt bröd:)

Uppvuxen med en mamma som bakade allt så det är lite en vana för mig. Slänger lätt ihop en deg . Nu vart det skryt.

Hoppas du kommer igång med träningen. Skulle verkligen kunna få samma chans kuta iväg till träningshus. Läckert:)

Kram

2011-05-24, 22:33:26 - URL: http://viktkampen2011.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: