Ibland sover man och ibland sover man

Och i natt har jag sovit utan att vakna till det allra minsta. Jag brukar inte vakna, men man stiger väl upp ur djupsömnen mellan varven och märker om det är varmt eller kallt eller något annat. Jag har sovit som en klubbad oxe. Antagligen låg det en hel del anspänning inför gårdagen som nu rasade bort.

Solen skiner här hos oss och det ser ut att kunna bli en vacker dag. Jag ska åka buss och tåg i ett par timmar och förhoppningsvis få tillfälle till stilla filosoferande. Jag behöver det. Väldigt mycket just nu. Kanske läge att planera in två långrundor till helgen? Något som jag verkligen behöver...
Postat av: Tweety

Lycka till med den nya tjänsten & ha en underbar dag i solen. Peppkram

2011-05-05, 09:49:27 - URL: http://tweety26.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: