Men Herreguuuuuud....

Det tar tid att bygga upp muskler och kondition, men jag kan då tala om att det tar då inte mycket tid att bli av med det!

Efter att ha gjort minsta lilla eller på snudd ingenting annat än suttit i soffan igen i fyra veckors tid, så inte går det att springa.

Springa förresten!?!?

Jag tror det hade gått fortare om jag gått än detta hasande i slow-motion! Eller nästan i alla fall. Så 5.35 km blev det, utan att stanna eller att gå, men det blev 10 minuter långsammare än sist. Det var 2 minuter långsammare än när jag sprang allra första gången i början av mars. Träningsvärken från söndagens milrunda satt rejält i rumpan och benen, jaa...de rörde sig som sagt lååååångsamt. Så långsamt att jag inte ens kom upp i puls att tala om.

Morrrrr.... Men, det är bara att bita ihop och ta itu med det hela igen. För hur det än är; man känner sig som en ny människa efteråt!

Dagens:

"Springa" 5.35 km

Tid: 46 min 19 sek

Energiförbrukning: 351 kcal
Postat av: Snigel

"Så 5.35 km blev det, utan att stanna eller att gå..."



Det är ju kanonstarkt!! Du är envis så det kommer säkert inte att ta så många träningspass innan du är tillbaka där du slutade!



:-)

2011-05-10, 21:36:43 - URL: http://www.snigeltakt.wordpress.com
Postat av: Pernilla Be

5,35 km utan att stanna eller gå är K A N O N! Tiden kommer du snart ikapp om du inte fortsätter sitta i soffan :) Var sak har sin tid, och du har inte haft tid/ork till träning det senaste, men det gör du snart bot på, eller hur?



mvh//pernilla

2011-05-11, 22:59:07 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: