Och så var det fredag igen

Det känns som att även den här veckan bara har försvunnit. Igen.

Fast den här veckan har haft mer av lustigheter och sorgeämnen, så som livet bara är och alltid kommer att vara.

Jag är ledig idag. Dotter har finfrämmat med sig hem efter skolan, så jag lär se till att huset är någorlunda röjt och sanerat. Jag har färsk potatis inköpt tills i kväll och fläskfilé och förhoppningsvis passar det ungdomarna. Trots regn och rusk ska jag ta mig ut på en runda vad det lider, rundor är alltid bra.
Postat av: Tweety

Låter gott med färsk potatis & fläskfilè, bjuder du ;-)Ha en skön fredag.Kramen

2011-05-27, 12:06:51 - URL: http://tweety26.wordpress.com
Postat av: Pernilla Be

Jag ska också springa ikväll, det blir 7 km med pulsklocka så jag inte springer för snabbt. Jag vill orka hela sträckan.



mvh//pernilla be

2011-05-27, 15:44:51 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: