Synd att klaga

Tredagars-veckor får man väl inte så mycket gjort under, å andra sidan är det trevligt med extra ledighet. Jag ser än mer fram mot sommarsemestern, misstänker att behovet är stort.

Idag möter jag den konstrande kollegan för första gången på 1.5 vecka, det ska bli intressant att se hur det utvecklar sig.
Postat av: Pernilla Be

Ja, det ska bli så skönt att vara ledig lite längre än lör-sön. Jag har haft det rätt så pressat på jobbet ett tag men nu känns det som jag fått näsan ovanför vattenytan åtminstone. Jag jobbar mån, tis enbart, plus att det blir lite reducerat pga privata skäl så det känns knappt lönt att komma igång med någonting. Ons har vi konferens hela dagen och sen är jag LEEEEDIG tor, fre, lör, sön, mån. Fast jag får nog jobba hemifrån en av dagarna.



mvh//pernilla be

2011-05-30, 13:05:02 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: