Ändrade planer

Jag skulle ha åkt på besök till en gammal arbetsplats idag, men så ändrades planerna. Min kontaktperson fick ett förvånande meddelande från högre ort att det inte var lämpligt. Vi har våra aningar om vad eller vem ligger bakom detta, inget som har med mig personligen att göra, men kanske en föreställd rädsla för min nya roll. Jag börjar inse att jag kommer att få vara med om mycket, mycket mer än jag kunnat föreställa mig, men som jag kommer att behöva finna mig i och hitta ett sätt att förhålla mig till.

Därför har jag en perfekt, öppen dag att jobba vidare på min presentation inför nästa vecka. Det blir tåget till jobbet, maken är på vift. Min gallblåsa gav sig till känna sent igår kväll, kanske blev det för mycket ägg igår, men som tur är verkar Ipren räcka för att ta udden av det hela. Det är inte värre än så.
Postat av: Gitsan

Vad skönt att gallblåsan lugnade ner sig så snabbt! Vad är det för presentation du jobbar med?

2011-11-23, 09:02:28 - URL: http://gitsan.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: