Breaking Dawn

Dottern ställde upp och gick på bio med mig och såg Breaking Dawn en andra gång. Det var mycket romantik och osexig sex och seghet under första halvan, men sen tog historien litet mer fart. Overkligt men det visste jag ju på förhand. Det var en helt OK film. Återigen blev det bara en flaska vatten till bion, det kändes bra.

På väg hem handlade vi mat, middagen fixades och ännu ett par maskiner tvätt har klarats av. Veckan som kommer kommer jag att sova hemma varje natt. Jag jobbar hemifrån delar av tisdagen och kanske hinner jag med en promenad. På onsdag ska jag på dagsutflykt till Västerås, kanske hinner jag med en rask promenad på eftermiddagen. Det gäller ju att planera i god tid, även sin egen träning, men jag har inte varit så bra på det. Igår blev det ett par timmars räfsande av löv i trädgården och det känns i ryggens muskler.
Postat av: Sussie

Själv var jag och såg In Time idag och den var faktiskt sevärd trots att jag inte hade några förväntningar alls innan. Den 4 dec blir det Breaking Dawn. :)

Promenad och räfsa löv är motion det med!

2011-11-20, 22:10:51 - URL: http://lotushealthdiary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: