Ett förslag från gymmet

Jag mailade mitt gym och frågade efter min bindningstid och om jag har möjlighet att frysa medlemskapet. Litet lätt beklagar jag mig över min brist på tid.

Jag fick svar idag på både bindningstid och medlemskapsfrysning. Och så får jag förslag på tid med en av PT:na för att se över min situation och se om en nystart är möjlig.

Självklart vet jag att de vill behålla mig som medlem (jag betalar ju en hel del varje månad) men faktiskt så kändes tanken på en nystartssession väldigt lockande. Jag skulle ju inte önska så mycket mer....
Postat av: Minendie

Ibland dyker såna där erbjudande upp i precis rätt tid, när man känner sig mottaglig och redo.

2011-11-21, 22:10:42 - URL: http://minendie.wordpress.com
Postat av: hovika

Spännande!! Ibland vänder man på tanken eller byter riktning. Vad du än bestämmer dig för hoppas jag att du blir nöjd.

2011-11-21, 22:24:57 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: