Inte en av mina bästa nätter

Dagens frukost, äggröran och den halva tråkmackan jag åt fick inte plats på bilden


Jag vaknade mitt i natten alldeles genomsvettig och trodde att det var första klimakterietecknet from Hell. Jag fipplade på termostaten och lyckades nog sänka temperaturen till fördel för något slags luftkonditionerins/ventilationsaggregat som fört liv hela natten. Jag är inte lättstörd, men det här var för mycket.

Vid frukosten hörde jag unga killar vid bordet bredvid beklaga sig över sina varma rum. Jag tror inte de drabbats av klimakteriet. Antagligen inte jag heller.
Postat av: Pernilla Be

Usch, det finns inget värre än när det är för varmt när man ska sova. Täckena på hotell brukar var så varma också. Jag hade nog öppnat fönstret tror jag.



Kram, Pernilla be

2011-11-09, 22:58:58 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: