Jag ålade mig, fnissande...

Jag beställde inte bara festklänningen med änglaärmarna från Kappahls webbshop, jag beställde också "underklänningen" på bilden.

Jag vet nu inte vad underklänning är för andra men för mig är det en fritt fallande klänning i tunt material som man har under, för att klädesplaggen ovanpå ska falla snyggare.

Det här är en "Figure Shaper".

Jag fick åla och vicka och dra och åla mera innan underklänningen kom på.

Och då satt den.

Som ett ålaskinn.

Jag fnissade gott, tänkte att den säkert fyller sin funktion men innan jag bestämmer mig fullt ut behöver jag kontrollera hur den ser ut med kläder över. Kanske shapear den. Förhoppningsvis faller inte plaggen man har ovanpå enligt varenda valk och kurva som underkläningen.
Postat av: Pernilla Be

Haha, jag köpte bara shape-up-strumpbyxor :)



Kram, Pernilla be

2011-11-13, 21:39:36 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: