Jobba på fiket

Jag har läkartid på eftermiddagen och därför kommer jag att sitta och jobba på ett av fiken i vår lilla stad. Ja, jag ska inte bara jobba, jag ska ju träffa en kompis för lunch också.

Att sitta på fik och jobba har ju sina risker, men jag hoppas att gröten jag redan ätit håller mig på banan fram till lunch. Kaffe och te borde räcka. Förutsatt att det inte ser för fjuttigt ut om jag sedan sitter där i flera timmar....

Vi får se.
Postat av: Jessica

Jo men jag tycker nog att mina fodrade tights håller värmen, men inte om man kommer allt för långt ner med minusgrader, men förra vintern när det var riktigt kallt körde jag med underställsbyxor under, det funkade fin fint :)

2011-11-22, 09:58:56 - URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: