På väg

Jag sitter på tåget som snart är framme. Hungrig trots långlunch, inte med kompisen som ställde in för att hon inte mådde bra, men med en av mina nya kollegor, hon som började samma dag som jag. Vi hade så mycket att prata om, privata saker mest, så jag la knappt märke till vad jag åt. Jag åt i alla fall inte upp hela portionen så kanske är jag hungrig därför. Hemma blir det tacos ikväll och maken är hemma och fixar. Jag funderar på om jag bara ska koppla bort jobbet helt ikväll och göra det jag behöver i morgon, eller om jag ska beta av en del ikväll och ha en del gjort tills i morgon. Vi får se hur det känns senare. Annars har jag haft en bra dag, möte med chefen och en mindre kontakt med en journalist som accepterade mina kommentarer och ändringar. Få se om det blir någon återkoppling på det jag säger från något håll. Snart framme!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: