Vaknade av mig själv

Kanske är det trafiken som börjat rulla utanför hotellet som väckte mig eller så har jag sovit klart, en timmes sovmorgon jämfört med hemma är riktigt skönt. Jag ska gå igenom min presentation en gång till och sen får det vara. Mina kollegor säger att det blir som det blir om sina, men litet mer vill jag nog leverera. Men sådant kan man alltid påverka med kroppsspråk och mimik osv. Flyg hem ikväll, jag hoppas på att hinna med näst sista tåget hem från Stockholm så att jag inte kommer hem så förtvivlat sent. Det blir en tidig dag i vanlig ordning imorgon som också blir har aktivitet på kvällen, så att det blir sen hemkomst då också. Ja, det var ju det där med att ta en ledig dag...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: