Döda flugor

Jag funderar på om jag borde ta och dammsuga upp litet damm och döda flugor runt huset. De ser ut att bli färre allt eftersom det blir kallare ute, men de som hittar in, hittar inte ut igen eftersom dörrar och fönster mest är stängda.

Den här helgen har till stor del varit en helg utan krav. Inte så att jag suttit passiv och inget fått gjort, men jag har inte känt att jag varit tvungen att göra något. För att slippa ett stressmoment i morgon måste jag packa idag inför resan till Utrecht, tisdag-söndag. Jag brukar, av någon anledning, bli väldigt frustrerad och irriterad av att just packa. Bara jag får det gjort och kommer iväg så är det bra, men oftast känner jag bara att jag inte vill åka.

En underbar höstdag har vi hos oss, få se vad jag gör med den för övrigt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: