Måndag och mörker

Det är fortsatt alldeles mörkt ute. Jag skulle vilja ha en stor dos dagsljus och frisk luft och finge jag få litet sol på mig också, så vore det bra. En riktig genomblåsning av hela mig skulle vara på sin plats.

Jag inser att bloggen inte är vad den borde vara, jag bloggar varken om hälsa, bra mat eller träning, men just nu får det vara så. Bloggen, och det faktum att det finns förvånansvärt många som ändå vill läsa det jag skriver, är litet av en livlina och en tänkt väg tillbaka till där jag vill vara.

Ha överseende med mig.
Postat av: Gitsan

Även om man kanske från början skriver sin blogg för egen del är det ju kul när man förstår att den kan betyda något för någon annan!

Hösten kan vara alldeles ljuvlig men också alldeles grå och trist. Försök att inte lägga på dig en massa dåligt samvete utan ta dagen som den kommer, är mitt råd ;)

2011-10-17, 16:33:11 - URL: http://gitsan.bloggsida.se/
Postat av: Pernilla Be

Det är bra - fortsätt skriva! Det är så trist när folk slutar skriva. Vi följs ju åt i både med- och motgång :) Efter regn kommer alltid solsken! Och efter mörker också :)



Kram, Pernilla be

2011-10-17, 22:33:22 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: