Nääää...






Jag är trött nu, trött på att le och vara uppmärksam och trevlig och intresserad. Eller, det är inte svårt att göra det, OM man hade litet tid för sig själv. Men, så är det inte.

Utanför mitt fönster, med utsikt över Utrecht ända bort till horisonten, börjar dagsljuset anas. Jag ska in i duschen som har skållhet vatten, det gäller att passa sig. Vattenångan dras inte ut med någon aktiv ventilation och jag är ganska övertygad om att det här rummet har mögelproblem.

Tur att jag inte är av den allergiska sorten...
Postat av: Gitsan

Hoppas du får en riktigt bra dag!

2011-10-14, 08:36:39 - URL: http://gitsan.bloggsida.se/
Postat av: Helen Holmberg

Inte alltid så glamoröst med jobbresor :(Hoppas du får lite egentid och att du slipper känna av möglet!

2011-10-14, 16:49:13 - URL: http://helenholmberg.se
Postat av: Pernilla Be

Jag blir också så trött på allt prat och kravet på att man ska vara social hela tiden. Jag behöver också stunder varje dag då jag kan "umgås med mig själv". Det viktigaste är att inse att det är så, sen får man försöka planera efter det. Sist jag var på kurs funkade springturen som en bra ventil. Och när jag var i Århus sist såg jag till att ha minst en timmes vila på rummet innan middagen. 30 min raklång på sängen, helst utan att somna, funkar kanon på mig. Jag ställer klockan ifall jag somnar, men oftast kommer jag bara ner i halvdvala. Efter det är jag blixtepigg. Jag riktigt känner hur batterierna har laddats.



Kram, Pernilla be

2011-10-15, 14:25:46 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: