Blä, blä, bläää....


Nästan färdigpackad


Det går upp,det går ner och så går det upp litet mer ändå...

-Det går så jättebra för mig! NOT!!!

Idag har jag plussat litet till, vågen visade 81.4 kg, inte det minsta konstigt efter veckans konferens, födelsedagsfirande, idag fyller vår dotter 18 år och ska självklart firas (och det blir tårta och sånt) och så har jag hela veckan i Köpenhamn framför mig!

Men, jag har packat träningskläderna. Förra året var jag till Köpenhamn på ett kortare möte och jag lovade mig själv, att om jag skulle få åka på årets möte, då skulle jag vara en av de som joggade längs med kajen utanför hotellet. Så, har jag sagt det, så har jag.

Veckans resultat: + 0.6 kg

Vikt: 81.4 kg.

Rivstartsinvägning: 80.3 kg (totalt + 1.3 kg)
Postat av: Hovika

Jag tycker du är riktigt duktig som hänger i trots att du har stora förändringar o utmaningar på g i ditt liv. När det går trögt för mig brukar jag tänka på vad jag skulle ha vägt o gått upp om jag inte tänkt på vikten. Säkert minst 1 kg plus varje vecka. Ge dig själv en klapp på axeln o se fram emot resan. Jag hoppas att du får det bra i Köpenhamn.

2011-09-11, 21:41:23 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com
Postat av: Hovika

Jag tycker du är riktigt duktig som hänger i trots att du har stora förändringar o utmaningar på g i ditt liv. När det går trögt för mig brukar jag tänka på vad jag skulle ha vägt o gått upp om jag inte tänkt på vikten. Säkert minst 1 kg plus varje vecka. Ge dig själv en klapp på axeln o se fram emot resan. Jag hoppas att du får det bra i Köpenhamn.

2011-09-11, 21:42:45 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com
Postat av: Pernilla Be

Ut och spring - en kort runda morgon och innan middag och oj, vad du ska längta efter konferenser sen :) Heja, heja!



Kram, Pernilla be

2011-09-11, 22:56:56 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: Pernilla Be

Jag ligger också på plus i Rivstarten :( Men det återstår sex veckor :) Vi tar de andra mot slutet - eller hur?



Kram, Pernilla be

2011-09-11, 22:59:09 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: