Det blev rätt bra




Det blev en riktigt rask 20-minuters promenad före middagen och det var bra. Längs med kajen mötte jag många löpare i allehanda utföranden och med skiftande stilar och jag kände att jag nog ska göra det.

Springa.

Helst i morgon bitti.

Middagen var rätt bra, förrätt på pilgrimsmusslor och scampi och en rejäl tournedos med grönsaker till värmrätt. Men så blev det något slags rabarberdessert med vaniljkräm och det blev ett glas vitt och ett glas rött, men jag drack massor med vatten mellan vinkklunkarna. Det kunde definitivt blivit värre.

Nu ska jag krypa i säng och ladda inför morgondagen.

Tusen tack för alla peppande kommentarer-de har effekt!

Postat av: Hovika

Härligt. Du fixar det. Lycka till med löpningen.

2011-09-13, 06:32:47 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com
Postat av: Minendie

Vad bra du är! Det är svårt att komma iväg på promenad när man är borta och har intensiva dagar. Blev det någon morgonlöpning?

2011-09-13, 11:23:03 - URL: http://minendie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: