Jag är rätt imponerad

Trots att det blev sent igår, eller i morse, ialla fall efter mina mått mätt, så kom jag iväg på en morgonpromenad. Med en annan kollega. Som dessutom har litet tempo i steget. Visst känner jag mig litet tilltufsad och ovaken förtfarande och ögonen är torra, men hur skönt var det ändå inte att få litet fart på luftvägarna och cirkulationen!

Nu dusch och sedan frukost. Jag önskar jag kunde få kaffe på rummet, jag behöver det för att vakna ordentligt.

Morgonpromenad: 33 min i rask takt.
Postat av: Hovika

Jag är också imponerad. Verkligen bra gjort av dig att ge dig ut varje dag. Ha det fortsatt bra.

2011-09-15, 20:18:03 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: