Kongressens dag 1





Det har varit en bra dag med bra föreläsningar och bra möten med nya och gamla bekanta. Hotellfrukosten blev nästan bara proteiner och frukt. Och massor med kaffe. Till lunch plockade jag återigen ihop mest proteiner av olika slag. På eftermiddagen upptäckte vi en fenomenalt god smoothie på kaffebordet och det slank ner flera små glas.

På kvällen var det officiell mottagning på Rådhuset och vi blev bjudna på Rådhuspannkakor; små pannkaksrullar med obestämbar fyllning. Nu är det som det är med mig och pannkakor och jag åt glatt några stycken.






Middag åt vi på en enklare pastainrättning och laxen jag åt var mycket god.





God var också osten som vi fick tillstånd att provsmaka på vägen ut.


Jag har tänkt springa i morgon bitti, men får jag sällskap så blir det nog inget med den saken, men en promenad är inte att förakta det heller.

Postat av: Pernilla Be

Du sköter dig bra gumman :) Driv upp tempot under promenaden lite bara så du blir lite andfådd åtminstone :)



kram, pernilla be

2011-09-14, 01:01:31 - URL: http://www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: